PRIVACYBELEID

Laatst bijgewerkt op 27 februari 2025

Dit privacybeleid van Omara s.r.o. ("wij," "ons," of "onze") beschrijft hoe en waarom wij uw informatie kunnen verzamelen, opslaan, gebruiken en/of delen ("verwerken") wanneer u onze diensten ("Diensten") gebruikt, zoals wanneer u:

  • Onze website bezoekt op omarasieraden.nl, of enige andere website van ons die linkt naar dit privacybeleid
  • Op andere gerelateerde manieren met ons in contact treedt, inclusief verkopen, marketing of evenementen

Vragen of zorgen? Het lezen van dit privacybeleid helpt u uw privacyrechten en -keuzes te begrijpen. Als u niet akkoord gaat met ons beleid en onze praktijken, gebruik dan alstublieft onze Diensten niet. Als u nog steeds vragen of zorgen heeft, neem dan contact met ons op via info@omarasieraden.nl.

SAMENVATTING VAN DE BELANGRIJKSTE PUNTEN

Deze samenvatting geeft de belangrijkste punten uit ons privacybeleid weer, maar u kunt meer details over elk van deze onderwerpen vinden door op de link na elk kernpunt te klikken of door onze inhoudsopgave hieronder te gebruiken om de sectie te vinden die u zoekt.

Welke persoonlijke informatie verwerken wij? Wanneer u onze Diensten bezoekt, gebruikt of navigeert, kunnen wij persoonlijke informatie verwerken afhankelijk van hoe u met ons en de Diensten omgaat, de keuzes die u maakt en de producten en functies die u gebruikt. Lees meer over persoonlijke informatie die u aan ons bekendmaakt.

Verwerken wij gevoelige persoonlijke informatie? Wij verwerken geen gevoelige persoonlijke informatie.

Ontvangen wij informatie van derden? Wij ontvangen geen informatie van derden.

Hoe verwerken wij uw informatie? Wij verwerken uw informatie om onze Diensten aan te bieden, te verbeteren en te beheren, met u te communiceren, voor beveiliging en fraudepreventie, en om te voldoen aan de wet. Wij kunnen uw informatie ook voor andere doeleinden verwerken met uw toestemming. Wij verwerken uw informatie alleen wanneer wij daar een geldige wettelijke reden voor hebben. Lees meer over hoe wij uw informatie verwerken.

In welke situaties en met welke partijen delen wij persoonlijke informatie? Wij kunnen informatie delen in specifieke situaties en met specifieke derden. Lees meer over wanneer en met wie wij uw persoonlijke informatie delen.

Hoe houden wij uw informatie veilig? Wij hebben organisatorische en technische processen en procedures geïmplementeerd om uw persoonlijke informatie te beschermen. Echter, geen enkele elektronische verzending via het internet of informatietechnologie voor opslag kan 100% veilig worden gegarandeerd, dus wij kunnen niet beloven of garanderen dat hackers, cybercriminelen of andere onbevoegde derden onze beveiliging niet zullen kunnen omzeilen en uw informatie onrechtmatig zullen verzamelen, openen, stelen of wijzigen. Lees meer over hoe wij uw informatie veilig houden.

Wat zijn uw rechten? Afhankelijk van uw geografische locatie, kan de toepasselijke privacywetgeving betekenen dat u bepaalde rechten hebt met betrekking tot uw persoonlijke informatie. Lees meer over uw privacyrechten.

Hoe oefent u uw rechten uit? De eenvoudigste manier om uw rechten uit te oefenen is door een verzoek tot inzage van persoonsgegevens in te dienen, of door contact met ons op te nemen. Wij zullen elk verzoek in overweging nemen en ernaar handelen in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming.

Meer weten over wat we doen met de informatie die we verzamelen? Bekijk het privacybeleid in zijn geheel.

INHOUDSOPGAVE

  1. WELKE INFORMATIE VERZAMELEN WE?
  2. HOE VERWERKEN WE UW INFORMATIE?
  3. OP WELKE WETTELIJKE BASES VERTROUWEN WIJ BIJ HET VERWERKEN VAN UW PERSOONLIJKE INFORMATIE?
  4. WANNEER EN MET WIE DELEN WIJ UW PERSOONLIJKE INFORMATIE?
  5. GEBRUIKEN WIJ COOKIES EN ANDERE TRACKINGTECHNOLOGIEËN?
  6. HOE GAAN WIJ OM MET UW SOCIALE LOGINS?
  7. WORDT UW INFORMATIE INTERNATIONAAL OVERGEDRAGEN?
  8. HOE LANG BEWAREN WIJ UW INFORMATIE?
  9. HOE HOUDEN WIJ UW INFORMATIE VEILIG?
  10. VERZAMELEN WIJ INFORMATIE VAN MINDERJARIGEN?
  11. WAT ZIJN UW PRIVACYRECHTEN?
  12. CONTROLES VOOR NIET-VOLGEN FUNCTIES (DO-NOT-TRACK)
  13. WERKEN WIJ DEZE KENNISGEVING BIJ?
  14. HOE KUNT U CONTACT MET ONS OPNEMEN OVER DEZE KENNISGEVING?
  15. HOE KUNT U DE GEGEVENS DIE WIJ VAN U VERZAMELEN BEKIJKEN, BIJWERKEN OF VERWIJDEREN?

1. WELKE INFORMATIE VERZAMELEN WE?

Persoonlijke informatie die u aan ons bekendmaakt

Kort gezegd: Wij verzamelen persoonlijke informatie die u vrijwillig aan ons verstrekt.

Wij verzamelen persoonlijke informatie die u vrijwillig aan ons verstrekt wanneer u zich registreert op de Diensten, interesse toont in het verkrijgen van informatie over ons of onze producten en Diensten, wanneer u deelneemt aan activiteiten op de Diensten, of anderszins wanneer u contact met ons opneemt.

Door u verstrekte persoonlijke informatie. De persoonlijke informatie die wij verzamelen, is afhankelijk van de context van uw interacties met ons en de Diensten, de keuzes die u maakt, en de producten en functies die u gebruikt. De persoonlijke informatie die wij verzamelen, kan het volgende omvatten:

  • namen
  • telefoonnummers
  • e-mailadressen
  • gebruikersnamen
  • contactvoorkeuren
  • factuuradressen
  • IP-adres, cookie-identificatoren

Gevoelige informatie. Wij verwerken geen gevoelige informatie.

Betalingsgegevens. Wij kunnen gegevens verzamelen die nodig zijn om uw betaling te verwerken als u aankopen doet, zoals uw betaalinstrumentnummer en de beveiligingscode die aan uw betaalinstrument is gekoppeld. Alle betalingsgegevens worden opgeslagen door Stripe. U kunt hun privacyverklaring(en) hier vinden: stripe.com.

Sociale media login-gegevens. Wij kunnen u de optie bieden om u bij ons te registreren met behulp van uw bestaande sociale media accountgegevens, zoals uw Facebook-, Twitter- of andere sociale media account. Als u ervoor kiest om op deze manier te registreren, zullen wij de informatie verzamelen die wordt beschreven in het gedeelte "HOE GAAN WIJ OM MET UW SOCIALE LOGINS?" hieronder.

Alle persoonlijke informatie die u ons verstrekt, moet waar, volledig en nauwkeurig zijn, en u moet ons op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen in dergelijke persoonlijke informatie.

Automatisch verzamelde informatie

Kort gezegd: Sommige informatie – zoals uw Internet Protocol (IP)-adres en/of browser- en apparaatkenmerken – wordt automatisch verzameld wanneer u onze Diensten bezoekt.

Wij verzamelen automatisch bepaalde informatie wanneer u de Diensten bezoekt, gebruikt of navigeert. Deze informatie onthult niet uw specifieke identiteit (zoals uw naam of contactgegevens), maar kan apparaat- en gebruiksinformatie omvatten, zoals uw IP-adres, browser- en apparaatkenmerken, besturingssysteem, taalvoorkeuren, verwijzende URL's, apparaatnaam, land, locatie, informatie over hoe en wanneer u onze Diensten gebruikt, en andere technische informatie. Deze informatie is voornamelijk nodig om de veiligheid en werking van onze Diensten te handhaven, en voor onze interne analyses en rapportagedoeleinden.

Zoals veel bedrijven, verzamelen wij ook informatie via cookies en vergelijkbare technologieën.

De informatie die wij verzamelen omvat:

  • Log- en Gebruiksgegevens. Log- en gebruiksgegevens zijn servicegerelateerde, diagnostische, gebruiks- en prestatie-informatie die onze servers automatisch verzamelen wanneer u onze Diensten opent of gebruikt en die wij vastleggen in logbestanden. Afhankelijk van hoe u met ons omgaat, kunnen deze loggegevens uw IP-adres, apparaatinformatie, browsertype en -instellingen en informatie over uw activiteit in de Diensten (zoals de datum-/tijdstempels die verband houden met uw gebruik, bekeken pagina's en bestanden, zoekopdrachten en andere acties die u onderneemt, zoals welke functies u gebruikt), apparaatgebeurtenisinformatie (zoals systeemactiviteit, foutrapporten (soms "crash dumps" genoemd), en hardware-instellingen) omvatten.
  • Apparaatgegevens. Wij verzamelen apparaatgegevens, zoals informatie over uw computer, telefoon, tablet of ander apparaat dat u gebruikt om toegang te krijgen tot de Diensten. Afhankelijk van het gebruikte apparaat, kunnen deze apparaatgegevens informatie bevatten zoals uw IP-adres (of proxyserver), apparaat- en applicatie-identificatienummers, locatie, browsertype, hardwaremodel, internetprovider en/of mobiele provider, besturingssysteem en systeemconfiguratie-informatie.
  • Locatiegegevens. Wij verzamelen locatiegegevens, zoals informatie over de locatie van uw apparaat, die zowel nauwkeurig als onnauwkeurig kan zijn. Hoeveel informatie we verzamelen, is afhankelijk van het type en de instellingen van het apparaat dat u gebruikt om toegang te krijgen tot de Diensten. We kunnen bijvoorbeeld GPS en andere technologieën gebruiken om geolocatiegegevens te verzamelen die ons uw huidige locatie vertellen (gebaseerd op uw IP-adres). U kunt ervoor kiezen om ons niet toe te staan deze informatie te verzamelen, door de toegang tot de informatie te weigeren of door de Locatie-instelling op uw apparaat uit te schakelen. Als u er echter voor kiest om dit te doen, kunt u mogelijk bepaalde aspecten van de Diensten niet gebruiken.

2. HOE VERWERKEN WIJ UW INFORMATIE?

Kort gezegd: Wij verwerken uw informatie om onze Diensten aan te bieden, te verbeteren en te beheren, met u te communiceren, voor beveiliging en fraudepreventie, en om te voldoen aan de wet. Wij kunnen uw informatie ook voor andere doeleinden verwerken met uw toestemming.

Wij verwerken uw persoonlijke informatie om verschillende redenen, afhankelijk van hoe u met onze Diensten omgaat, waaronder:

  • Om het aanmaken en authenticeren van accounts te vergemakkelijken en gebruikersaccounts anderszins te beheren. Wij kunnen uw informatie verwerken zodat u een account kunt aanmaken en inloggen, en om uw account operationeel te houden.
  • Om feedback te vragen. Wij kunnen uw informatie verwerken wanneer dit nodig is om feedback te vragen en om contact met u op te nemen over uw gebruik van onze Diensten.
  • Om u marketing- en promotionele communicatie te sturen. Wij kunnen de persoonlijke informatie die u ons stuurt verwerken voor onze marketingdoeleinden, indien dit in overeenstemming is met uw marketingvoorkeuren. U kunt zich op elk moment afmelden voor onze marketing-e-mails. Voor meer informatie, zie "WAT ZIJN UW PRIVACYRECHTEN?" hieronder.
  • Om u gerichte advertenties te leveren. Wij kunnen uw informatie verwerken om gepersonaliseerde inhoud en advertenties te ontwikkelen en weer te geven die zijn afgestemd op uw interesses, locatie en meer.
  • Om onze Diensten te beschermen. Wij kunnen uw informatie verwerken als onderdeel van onze inspanningen om onze Diensten veilig en beveiligd te houden, inclusief fraudebewaking en -preventie.
  • Om gebruikstrends te identificeren. Wij kunnen informatie verwerken over hoe u onze Diensten gebruikt om beter te begrijpen hoe ze worden gebruikt, zodat we ze kunnen verbeteren.
  • Om de effectiviteit van onze marketing- en promotiecampagnes te bepalen. Wij kunnen uw informatie verwerken om beter te begrijpen hoe we marketing- en promotiecampagnes kunnen bieden die het meest relevant zijn voor u.
  • Om het vitale belang van een persoon te bewaren of te beschermen. Wij kunnen uw informatie verwerken wanneer dit nodig is om het vitale belang van een persoon te bewaren of te beschermen, zoals om schade te voorkomen.

3. OP WELKE WETTELIJKE BASES VERTROUWEN WIJ BIJ HET VERWERKEN VAN UW INFORMATIE?

Kort gezegd: Wij verwerken uw persoonlijke informatie alleen wanneer wij van mening zijn dat dit noodzakelijk is en wij een geldige wettelijke reden (d.w.z. rechtsgrond) hebben om dit te doen onder de toepasselijke wetgeving, zoals met uw toestemming, om te voldoen aan wetten, om u diensten te verlenen, om onze contractuele verplichtingen aan te gaan of na te komen, om uw rechten te beschermen, of om onze legitieme bedrijfsbelangen te behartigen.

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en de Britse AVG vereisen dat wij de geldige wettelijke bases uitleggen waarop wij ons baseren om uw persoonlijke informatie te verwerken. Als zodanig kunnen wij ons baseren op de volgende wettelijke bases om uw persoonlijke informatie te verwerken:

  • Toestemming. Wij kunnen uw informatie verwerken als u ons toestemming heeft gegeven om uw persoonlijke informatie voor een specifiek doel te gebruiken. U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken. Lees meer over het intrekken van uw toestemming.
  • Legitieme Belangen. Wij kunnen uw informatie verwerken wanneer wij van mening zijn dat dit redelijkerwijs noodzakelijk is om onze legitieme bedrijfsbelangen te behartigen en deze belangen niet opwegen tegen uw belangen en fundamentele rechten en vrijheden. Wij kunnen uw persoonlijke informatie bijvoorbeeld verwerken voor enkele van de hierboven beschreven doeleinden om:
    • Gebruikers informatie te sturen over speciale aanbiedingen en kortingen op onze producten en diensten
    • Gebruikers informatie te sturen over speciale aanbiedingen en kortingen op onze producten en diensten
    • Gepersonaliseerde en relevante advertentie-inhoud voor onze gebruikers te ontwikkelen en weer te geven
    • Te analyseren hoe onze Diensten worden gebruikt, zodat we ze kunnen verbeteren om gebruikers aan te trekken en te behouden
    • Onze marketingactiviteiten te ondersteunen
    • Problemen te diagnosticeren en/of frauduleuze activiteiten te voorkomen
    • Te begrijpen hoe onze gebruikers onze producten en diensten gebruiken, zodat we de gebruikerservaring kunnen verbeteren
  • Wettelijke Verplichtingen. Wij kunnen uw informatie verwerken wanneer wij van mening zijn dat dit noodzakelijk is om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen, zoals samenwerking met een wetshandhavingsinstantie of regelgevende instantie, het uitoefenen of verdedigen van onze wettelijke rechten, of het openbaar maken van uw informatie als bewijs in rechtszaken waarbij wij betrokken zijn.
  • Vitale Belangen. Wij kunnen uw informatie verwerken wanneer wij van mening zijn dat dit noodzakelijk is om uw vitale belangen of de vitale belangen van een derde partij te beschermen, zoals situaties die potentiële bedreigingen voor de veiligheid van een persoon inhouden.

4. WANNEER EN MET WIE DELEN WIJ UW PERSOONLIJKE INFORMATIE?

Kort gezegd: Wij kunnen informatie delen in specifieke situaties die in deze sectie worden beschreven en/of met de volgende derden.

Leveranciers, Consultants en Andere Externe Dienstverleners. Wij kunnen uw gegevens delen met externe leveranciers, dienstverleners, aannemers of agenten ("derden") die diensten voor ons of namens ons uitvoeren en toegang tot dergelijke informatie nodig hebben om dat werk te verrichten. De derden met wie wij persoonlijke informatie kunnen delen, zijn als volgt:

  • Communiceren en Chatten met Gebruikers

ZOHO Campaigns

  • Facturatie en Betaling

Stripe, Apple Pay, PayPal en Google Wallet

  • Retargeting Platformen

Google Ads Remarketing en Google Analytics Remarketing

  • Web- en Mobiele Analyse

Google Analytics, Google Tag Manager en Facebook Analytics

Wij moeten mogelijk ook uw persoonlijke informatie delen in de volgende situaties:

  • Bedrijfsoverdrachten. Wij kunnen uw informatie delen of overdragen in verband met, of tijdens onderhandelingen over, een fusie, verkoop van bedrijfsmiddelen, financiering, of de overname van alle of een deel van ons bedrijf door een ander bedrijf.

 

  • Wanneer we Google Analytics gebruiken. Wij kunnen uw informatie delen met Google Analytics om het gebruik van de Diensten te volgen en te analyseren. De Google Analytics Advertentiefuncties die we kunnen gebruiken, omvatten: Remarketing met Google Analytics. Om u af te melden voor tracking door Google Analytics op alle Diensten, bezoekt u tools.google. U kunt zich afmelden voor Google Analytics Advertentiefuncties via Advertentie-instellingen en Advertentie-instellingen voor mobiele apps. Andere afmeldmogelijkheden zijn https://optout.networkadvertising.org en https://www.networkadvertising.org/mobile-choice. Voor meer informatie over de privacypraktijken van Google, bezoekt u de Google Privacy & Voorwaarden pagina.

5. GEBRUIKEN WIJ COOKIES EN ANDERE TRACKINGTECHNOLOGIEËN?

Kort gezegd: Wij kunnen cookies en andere trackingtechnologieën gebruiken om uw informatie te verzamelen en op te slaan.

Wij kunnen cookies en vergelijkbare trackingtechnologieën (zoals webbakens en pixels) gebruiken om informatie te verkrijgen of op te slaan. Specifieke informatie over hoe wij dergelijke technologieën gebruiken en hoe u bepaalde cookies kunt weigeren, vindt u in onze Cookieverklaring.

6. HOE GAAN WIJ OM MET UW SOCIALE LOGINS?

Kort gezegd: Als u ervoor kiest om u te registreren of in te loggen op onze Diensten met behulp van een sociale media-account, kunnen wij toegang hebben tot bepaalde informatie over u.

Onze Diensten bieden u de mogelijkheid om u te registreren en in te loggen met de gegevens van uw sociale media-account van derden (zoals uw Facebook- of Twitter-logins). Als u hiervoor kiest, ontvangen wij bepaalde profielinformatie over u van uw sociale media-provider. De profielinformatie die wij ontvangen kan variëren afhankelijk van de betreffende sociale media-provider, maar omvat vaak uw naam, e-mailadres, vriendenlijst en profielfoto, evenals andere informatie die u openbaar maakt op een dergelijk sociaal mediaplatform.

Wij zullen de informatie die wij ontvangen alleen gebruiken voor de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid of die anderszins aan u duidelijk worden gemaakt op de relevante Diensten. Houd er rekening mee dat wij geen controle hebben over, en niet verantwoordelijk zijn voor, andere gebruiken van uw persoonlijke informatie door uw externe sociale media-provider. Wij raden u aan hun privacybeleid te raadplegen om te begrijpen hoe zij uw persoonlijke informatie verzamelen, gebruiken en delen, en hoe u uw privacyvoorkeuren op hun sites en apps kunt instellen.

7. WORDT UW INFORMATIE INTERNATIONAAL OVERGEDRAGEN?

Kort gezegd: Uw informatie kan worden opgeslagen en verwerkt in Duitsland, aangezien onze servers zich in dit land bevinden. Wij dragen uw gegevens niet over buiten Duitsland.

Als u een inwoner bent van de Europese Economische Ruimte (EER), het Verenigd Koninkrijk (VK) of Zwitserland, dan hebben deze landen mogelijk niet noodzakelijkerwijs even uitgebreide wetten inzake gegevensbescherming of andere soortgelijke wetten als die in uw land. Wij zullen echter alle noodzakelijke maatregelen nemen om uw persoonlijke informatie te beschermen in overeenstemming met dit privacybeleid en de toepasselijke wetgeving.

Standaard Contractuele Clausules van de Europese Commissie:

We hebben maatregelen geïmplementeerd om uw persoonlijke informatie te beschermen, onder meer door gebruik te maken van de Standaard Contractuele Clausules van de Europese Commissie voor overdrachten van persoonlijke informatie tussen onze groepsmaatschappijen en tussen ons en onze externe providers. Deze clausules vereisen dat alle ontvangers alle persoonlijke informatie die zij verwerken afkomstig uit de EER of het VK beschermen in overeenstemming met de Europese wet- en regelgeving inzake gegevensbescherming. Onze Standaard Contractuele Clausules kunnen op verzoek worden verstrekt. We hebben vergelijkbare passende waarborgen geïmplementeerd bij onze externe dienstverleners en partners en verdere details kunnen op verzoek worden verstrekt.

8. HOE LANG BEWAREN WIJ UW INFORMATIE?

Kort gezegd: Wij bewaren uw informatie zolang als nodig is om de doeleinden zoals beschreven in dit privacybeleid te vervullen, tenzij anderszins wettelijk vereist.

Wij bewaren uw persoonlijke informatie alleen zolang als noodzakelijk is voor de doeleinden die in dit privacybeleid zijn uiteengezet, tenzij een langere bewaartermijn wettelijk vereist of toegestaan is (zoals belasting-, boekhoudkundige of andere wettelijke vereisten). Geen enkel doel in dit beleid vereist dat wij uw persoonlijke informatie langer bewaren dan de periode waarin gebruikers een account bij ons hebben.

Wanneer wij geen doorlopende legitieme zakelijke noodzaak hebben om uw persoonlijke informatie te verwerken, zullen wij dergelijke informatie verwijderen of anonimiseren, of, indien dit niet mogelijk is (bijvoorbeeld omdat uw persoonlijke informatie is opgeslagen in back-uparchieven), zullen wij uw persoonlijke informatie veilig opslaan en isoleren van verdere verwerking totdat verwijdering mogelijk is.

9. HOE HOUDEN WIJ UW INFORMATIE VEILIG?

Kort gezegd: Wij streven ernaar uw persoonlijke informatie te beschermen door middel van een systeem van organisatorische en technische beveiligingsmaatregelen.

Wij hebben passende en redelijke technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen geïmplementeerd die zijn ontworpen om de veiligheid van alle persoonlijke informatie die wij verwerken te beschermen. Ondanks onze waarborgen en inspanningen om uw informatie te beveiligen, kan echter geen enkele elektronische verzending via het internet of informatietechnologie voor opslag 100% veilig worden gegarandeerd, dus wij kunnen niet beloven of garanderen dat hackers, cybercriminelen of andere onbevoegde derden onze beveiliging niet zullen kunnen omzeilen en uw informatie onrechtmatig zullen verzamelen, openen, stelen of wijzigen. Hoewel wij ons uiterste best zullen doen om uw persoonlijke informatie te beschermen, is de overdracht van persoonlijke informatie naar en van onze Diensten op eigen risico. U dient de Diensten alleen te openen in een beveiligde omgeving.

10. VERZAMELEN WIJ INFORMATIE VAN MINDERJARIGEN?

Kort gezegd: Wij verzamelen niet bewust gegevens van of richten ons niet bewust op kinderen jonger dan 18 jaar.

Wij vragen niet bewust gegevens van of richten ons niet bewust op kinderen jonger dan 18 jaar. Door de Diensten te gebruiken, verklaart u dat u ten minste 18 jaar oud bent of dat u de ouder of voogd bent van een dergelijke minderjarige en instemt met het gebruik van de Diensten door deze minderjarige afhankelijke. Als wij vernemen dat persoonlijke informatie van gebruikers jonger dan 18 jaar is verzameld, zullen wij het account deactiveren en redelijke maatregelen nemen om dergelijke gegevens onmiddellijk uit onze bestanden te verwijderen. Als u op de hoogte bent van gegevens die wij mogelijk van kinderen jonger dan 18 jaar hebben verzameld, neem dan contact met ons op via info@omarasieraden.nl.

11. WAT ZIJN UW PRIVACYRECHTEN?

Kort gezegd: In sommige regio's, zoals de Europese Economische Ruimte (EER), het Verenigd Koninkrijk (VK) en Zwitserland, heeft u rechten die u meer toegang en controle geven over uw persoonlijke informatie. U kunt uw account op elk moment bekijken, wijzigen of beëindigen.

In sommige regio's (zoals de EER, het VK en Zwitserland) heeft u bepaalde rechten onder de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming. Deze kunnen het recht omvatten (i) om toegang te verzoeken en een kopie van uw persoonlijke informatie te verkrijgen, (ii) om rectificatie of verwijdering te verzoeken; (iii) om de verwerking van uw persoonlijke informatie te beperken; (iv) indien van toepassing, op gegevensoverdraagbaarheid; en (v) om niet te worden onderworpen aan geautomatiseerde besluitvorming. In bepaalde omstandigheden heeft u mogelijk ook het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonlijke informatie. U kunt een dergelijk verzoek indienen door contact met ons op te nemen via de contactgegevens die worden vermeld in het gedeelte "HOE KUNT U CONTACT MET ONS OPNEMEN OVER DEZE KENNISGEVING?" hieronder.

Wij zullen elk verzoek in overweging nemen en ernaar handelen in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming.

Als u zich in de EER of het VK bevindt en u van mening bent dat wij uw persoonlijke informatie onrechtmatig verwerken, heeft u ook het recht om een klacht in te dienen bij de gegevensbeschermingsautoriteit van uw Lidstaat of de gegevensbeschermingsautoriteit van het VK.

Als u in Zwitserland woont, kunt u contact opnemen met de Federale Commissaris voor gegevensbescherming en openbaarheid van informatie.

Uw toestemming intrekken: Als wij ons baseren op uw toestemming voor het verwerken van uw persoonlijke informatie, heeft u het recht om uw toestemming te allen tijde in te trekken. U kunt uw toestemming intrekken door contact met ons op te nemen via de contactgegevens die worden vermeld in het gedeelte "HOE KUNT U CONTACT MET ONS OPNEMEN OVER DEZE KENNISGEVING?" hieronder of door uw voorkeuren bij te werken.

Houd er echter rekening mee dat dit geen invloed heeft op de rechtmatigheid van de verwerking vóór de intrekking, noch op de verwerking van uw persoonlijke informatie die is uitgevoerd op basis van andere rechtmatige verwerkingsgronden dan toestemming.

Accountinformatie

Als u op enig moment de informatie in uw account wilt bekijken of wijzigen, of uw account wilt beëindigen, kunt u:

  • Contact met ons opnemen via de verstrekte contactinformatie.

Na uw verzoek om uw account te beëindigen, zullen wij uw account en informatie deactiveren of verwijderen uit onze actieve databases.

We kunnen echter wel bepaalde informatie in onze bestanden bewaren om fraude te voorkomen, problemen op te lossen, te helpen bij onderzoeken, onze wettelijke voorwaarden af te dwingen en/of te voldoen aan toepasselijke wettelijke vereisten.

Cookies en vergelijkbare technologieën: De meeste webbrowsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren. Indien gewenst, kunt u er meestal voor kiezen om uw browser zo in te stellen dat cookies worden verwijderd en geweigerd. Als u ervoor kiest om cookies te verwijderen of te weigeren, kan dit bepaalde functies of services van onze Diensten beïnvloeden.

Als u vragen of opmerkingen heeft over uw privacyrechten, kunt u ons een e-mail sturen op info@omarasieraden.nl.

12. CONTROLES VOOR DO-NOT-TRACK FUNCTIES

De meeste webbrowsers en sommige mobiele besturingssystemen en mobiele applicaties bevatten een Do-Not-Track ("DNT") functie of instelling die u kunt activeren om uw privacyvoorkeur aan te geven om niet te worden gevolgd en gegevens over uw online browse-activiteiten te verzamelen. In dit stadium is er nog geen uniforme technologische standaard voor het herkennen en implementeren van DNT-signalen voltooid. Daarom reageren wij momenteel niet op DNT-browsersignalen of enige andere mechanismen die automatisch uw keuze om niet online te worden gevolgd communiceren. Als er in de toekomst een standaard voor online tracking wordt aangenomen die wij moeten volgen, zullen wij u daarover informeren in een herziene versie van dit privacybeleid.

13. WERKEN WIJ DEZE KENNISGEVING BIJ?

Kort gezegd: Ja, wij zullen deze kennisgeving indien nodig bijwerken om compliant te blijven met relevante wetten.

Wij kunnen dit privacybeleid van tijd tot tijd bijwerken. De bijgewerkte versie wordt aangegeven met een bijgewerkte "Herzien"-datum en de bijgewerkte versie is van kracht zodra deze toegankelijk is. Als wij materiële wijzigingen aanbrengen in dit privacybeleid, kunnen wij u hiervan op de hoogte stellen door prominent een kennisgeving van dergelijke wijzigingen te plaatsen of door u direct een melding te sturen. Wij moedigen u aan om dit privacybeleid regelmatig te controleren om op de hoogte te blijven van hoe wij uw informatie beschermen.

14. HOE KUNT U CONTACT MET ONS OPNEMEN OVER DEZE KENNISGEVING?

Als u vragen of opmerkingen heeft over deze kennisgeving, kunt u ons een e-mail sturen op info@omarasieraden.nl of contact met ons opnemen per post op:

Omara s.r.o.
Obchodná, 559/37
Bratislava 81106
Slovakia

15. HOE KUNT U DE GEGEVENS DIE WIJ VAN U VERZAMELEN BEKIJKEN, BIJWERKEN OF VERWIJDEREN?

Op basis van de toepasselijke wetgeving van uw land heeft u mogelijk het recht om toegang te vragen tot de persoonlijke informatie die wij van u verzamelen, deze informatie te wijzigen of te verwijderen. Om te verzoeken om uw persoonlijke informatie te bekijken, bij te werken of te verwijderen, vult u een verzoek tot inzage van persoonsgegevens in en dient u dit in.